پرده پذیرایی

پرده پذیرایی فردیس - پرده پذیرایی مخمل دوخت قیفی

پرده پذیرایی مخمل با دوخت قیفی : طرحی از شکوه و زیبایی در خانه شما

پرده پذیرایی مخمل با دوخت قیفی

طرحی از شکوه و زیبایی در خانه شما

هنگامی که به دنبال پرده ای  باشید که هم زیبا و هم شیک باشد، پرده‌های مخملی با دوخت قیفی از مجموعه پرده پذیرایی پرده فردیس هیراد ، انتخابی بی‌نظیر و بی‌ همتا است.

طراحی آستر سانتی :

این پرده‌ها با طراحی‌های آستر ساتنی و حریر فول شاین با طرح محو، به فضای پذیرایی شما لمسه‌ای از لطافت و اصالت می‌افزایند.

پرده پذیرایی دوخت قیفی - پرده فردیس هیراد

رویه پرده :

در دکوراسیون مخملی این پرده‌ها، دوخت قیفی با ۴چین به تنوع و زیبایی آن افزوده شده است. این دوخت‌های زیبا به پرده شما حالتی خاص و متفاوت می‌بخشند و از هر زاویه به چشم می‌آیند. همچنین،

سایه پرده :

سایه این پرد زیبا مخمل مات ترک باعث ایجاد سایه‌های آرام و دلنشین در سالن پذیرایی  می‌شود، که جلوه‌ی دلپذیری را برای شما و مهمانان خود ایجاد می‌کند.

کتیبه چوبی سفید :

کتیبه چوبی سفید بالای کار، جزء جزئیات طراحی این پرده‌هاست که به شکل کلاسیک آن افزوده شده است. این کتیبه همچنین به شما امکان می‌دهد تا با سبک دکوراسیون داخلی خود هماهنگی داشته باشید و جلوه‌ای هماهنگ و زیبا را در اتاق پذیرایی خود ایجاد کنید.

با انتخاب پرده پذیرایی مخمل با دوخت قیفی، شما نه تنها از جلوه‌ی زیبا و شیک آن بهره‌مند خواهید شد، بلکه احساس راحتی و لذت از لحظات خصوصی خود را در فضایی آرام و دلپذیر تجربه خواهید کرد.

پرده هیراد فردیس

 📞 تلفن تماس : 02636515744

 📲09129748107

🏬 آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد

پرده هیراد

پرده هیراد طراحی و دوخت و نصب انواع پرده پذیرایی - پرده اتاق خواب - پرده آشپزخانه - پرده اداری و ... | آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد
دکمه بازگشت به بالا