پرده پذیرایی

پرده پذیرایی پنل سه چین سبز ساتن و حریر شیری

پرده فردیس - پرده فردیس هیراد - پرده پذیرایی فردیس

پرده پذیرایی پنل سه چین سبز ساتن و حریر شیری

این پرده پذیرایی با طراحی زیبا و جنس با کیفیت حریر، با دکوراسیون‌های کلاسیک بسیار سازگار است و ترکیبی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز ایجاد می‌کند، در دکوراسیون‌های کلاسیک، جزئیات و الگوهای زیبا و دقیق اهمیت زیادی دارند و این پرده با مدل دوخت پنل سه چین و استفاده از جنس حریر، به عنوان یک عنصر دکوراتیو، می‌تواند جلوه‌ای بسیار شیک و الگانت برای فضا ایجاد کند.

این پرده پذیرایی زیبا برای مشتری عزیزمون طراحی دوخته و نصب شده توسط پرده هیراد .

پرده پذیرایی پنل سه چین سبز ساتن و حریر شیری

مشخصات این پرده پذیرایی زیبا و خاص :

پرده پذیرایی مورد نظر، با طراحی و دوخت اختصاصی از پرده فردیس هیراد، ارائه می‌شود.

زیره پرده از جنس حریر ساده شیری رنگ :

این پرده از جنس حریر ساده شیری ساخته شده است که به شکلی زیبا و شفاف ظاهر می‌شود و در عین حال احساس لطافت و شکوه را به اتاق اضافه می‌کند. با ارتفاع ۱۵ سانتیمتر، این پرده اندازه‌ای مناسب برای ایجاد زیبایی و جلوه در اتاق می‌باشد.

قواره دکوری بته جقه سبز :

آستری از جنس ساتن ساده دوخته شده که به پرده اضافه ای از زیبایی و ارزش افزوده می‌دهد. این ترکیب از حریر و ساتن، نه تنها ظاهری لطیف و زیبا به پرده می‌بخشد، بلکه عمر مفید آن را هم افزایش می‌دهد.

پرده دارای ۲ قواره دکوری است که از بته جقه سبز با مدل دوخت پنل سه چین تهیه شده‌اند. مدل دوخت پنل سه چین به شکلی منظم و زیبا از بالا دوخته شده است که به ویژگی‌های منحصر به فرد این پرده اضافه می‌شود، این مدل دوخت، به دلیل اجرای آن در صورت لخت بودن پارچه، بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد و به اتاقی حس آرامش و زیبایی می‌بخشد.

این  پرده پذیرایی، نه تنها یک عنصر دکوری زیبا برای منزل شما است، بلکه با کیفیت بالا و طراحی دقیق خود، احساس رفاه و لطافت را به محیط زندگی افزوده و جلوه‌ای منحصر به فرد به فضا می‌بخشد.


مشاهده مدل های دیگر پرده پذیرایی در فروشگاه پرده هیراد >>


پرده هیراد فردیس طراحی اختصاصی دکور پرده و تضمین کیفیت محصولات ✨

پرده هیراد فردیس

 📞 تلفن تماس : 02636515744

 📲09129748107

🏬 آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد

پرده هیراد

پرده هیراد طراحی و دوخت و نصب انواع پرده پذیرایی - پرده اتاق خواب - پرده آشپزخانه - پرده اداری و ... | آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد
دکمه بازگشت به بالا