پرده زبراپرده هیراد-فردیس

پرده زبرا دومکانیزم

پرده زبرا دومکانیزم کرج - پرده زبرا دومکانیزم فردیس - پرده زبرا دومکانیزم چیتگر

پرده زبرا دو مکانیزم : ترکیبی کارآمد برای آشپزخانه و اتاق خواب

 

پرده زبرا دو مکانیزم یک ترکیب منحصر به فرد از دو نوع مکانیزم پرده است که به کاربر امکان می‌دهد تا از ویژگی‌هایی چون نوردهی متناسب و محافظت از حریم خصوصی بهره‌مند شود، این پرده از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: 1- آستر قابل جداشدن 2-تور محافظ – پرده هیراد مرکز تخصصی پرده زبرا

در دنیای امروزی پرده‌ها به عنوان یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون منزل شناخته می‌شوند، اما گاهی اوقات نیاز به پرده‌ای داریم که علاوه بر زیبایی، قابلیت انطباق با نیازهای ویژه‌ای از جمله اتاق خواب و آشپزخانه را داشته باشد، در اینجا پرده زبرا با دو مکانیزم منحصر به فرد خود به عنوان راه حلی کارآمد برای این دو محیط بررسی می‌شود.

پرده زبرا دومکانیزم - پرده زبرا اتاق خواب - پرده زبرا آشپزخانه - پرده زبراد فردیس - پرده زبرا کرج

بررسی قسمت های مختلف پرده زبرا دومکانیزم :

1. آستر قابل جداشدن:
این قسمت از پرده زبرا معمولاً از جنس پارچه‌ای با کیفیت و مناسبی ساخته می‌شود. آستر در بخش داخلی پرده نصب شده است و امکان جدا شدن آن از پرده اصلی وجود دارد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که در زمان‌های مختلف از نور طبیعی بهره‌برداری کند یا از دید بیرونی محافظت کند.

2. تور محافظ  :
تور یا شبکه‌ی محافظ در بالای پنجره نصب می‌شود و از جنس مواد مقاوم و شفافی ساخته می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد از نور طبیعی بهره‌مند شود و در عین حال از دید بیرونی محافظت کند. این تور معمولاً به ریلی که در بالای پنجره نصب می‌شود متصل می‌شود و امکان جابجایی را دارد.

پرده زبرا دومکانیزم - پرده زبرا اتاق خواب - پرده زبرا آشپزخانه - پرده زبراد فردیس - پرده زبرا کرج

نصب پرده زبرا دو مکانیزم :

نصب پرده زبرا دومکانیزم نسبتاً ساده است (پیشنهاد میشود توسط متخصص یا نصاب پرده نصب شود ) و می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از مکانیزم‌های کنترلی مانند ریموت کنترل انجام شود، برای نصب، ابتدا ریل یا میله‌ای که پرده بر روی آن حرکت می‌کند نصب می‌شود، سپس پرده به آن متصل می‌شود.

آستر جداشدنی نیز به پرده متصل می‌شود و تور محافظ به ریل بالای پنجره نصب می‌شود.

پرده زبرا دومکانیزم - پرده زبرا اتاق خواب - پرده زبرا آشپزخانه - پرده زبراد فردیس - پرده زبرا کرج

برای استفاده، کاربر می‌تواند آستر را به بالا بکشد تا از نور طبیعی بهره‌برداری کند و در عین حال از دید بیرونی محافظت کند یا آن را به پایین بکشد تا حریم خصوصی خود را فراهم کند.

مرکز فروش پرده زبرا دومکانیزم :

پرده هیراد مرکز تخصصی پرده زبرا دومکانیزم

پرده زبرا دومکانیزم - پرده زبرا اتاق خواب - پرده زبرا آشپزخانه - پرده زبراد فردیس - پرده زبرا کرج

بیشترین کاربردهای پرده زبرا دومکانیزم :

 

1. گزینه‌ای مناسب برای آشپزخانه:

آشپزخانه، محلی است که نیاز به ترکیبی از نور طبیعی و حریم خصوصی دارد. پرده زبرا با دو مکانیزم این امکان را فراهم می‌کند. ویژگی جداشدن آستر پرده زبرا به این معناست که می‌توانید نور طبیعی را به داخل فضا وارد کرده و در عین حال از دید بیرونی محافظت کنید. همچنین امکان کشیدن آستر به بالا باعث می‌شود تا در زمان‌هایی که نیاز به نور بیشتر دارید، از آن بهره‌مند شوید.

 

2. گزینه‌ای عالی برای اتاق خواب:

در اتاق خواب، حریم خصوصی و آرامش بسیار اهمیت دارد. پرده زبرا با دو مکانیزم این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمانی که نیاز به خواب آرام و تاریکی دارید، می‌توانید آستر را به پایین بیاورید و اتاق را تاریک کنید. همچنین، وجود تور روی پنجره باعث می‌شود که حتی زمانی که پرده بالا باشد، از دید بیرونی محافظت شود و حریم شخصی شما حفظ شود. این ویژگی مخصوصاً در شب‌هایی که نورهای داخلی روشن است، بسیار مفید است.

پرده هیراد :

پرده زبرا با دو مکانیزم، راه حلی کامل و شکیل برای آشپزخانه و اتاق خواب فراهم می‌کند. این پرده نه تنها زیبایی و شیکی را به فضا اضافه می‌کند، بلکه از نظر عملکردی نیز بسیار کارآمد است و نیازهای مختلف شما را در هر محیطی برآورده می‌کند.

 

مشاهده مدل های دیگر پرده زبرا در فروشگاه پرده هیراد >>


✨ پرده هیراد فردیس طراحی اختصاصی دکور پرده و تضمین قیمت و  کیفیت محصولات ✨

پرده هیراد فردیس

 📞 تلفن تماس : 02636515744

 📲09129748107

🏬 آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد

 

پرده هیراد

پرده هیراد طراحی و دوخت و نصب انواع پرده پذیرایی - پرده اتاق خواب - پرده آشپزخانه - پرده اداری و ... | آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد
دکمه بازگشت به بالا