پرده پذیرایی

پرده پذیرایی مینیمال تلفیق زیبایی حریر کرپ و مخمل طرح پتینه

پرده پذیرایی مینیمال مخمل پتینه و حریر کرپ - پرده هیراد

پرده پذیرایی مینیمال تلفیق زیبایی حریر کرپ و مخمل طرح پتینه

پرده پذیرایی مینیمال با تلفیق دو مواد ارزشمند، حریر کرپ و مخمل طرح پتینه

بررسی این مدل از پرده مینیمال که برای مشتری عزیزمون توسط پرده هیراد فردیس طراحی دوخته و نصب شده است .

1. حریر کرپ ضخیم:

در بافت پارچه حریر، الیاف ابریشم طبیعی یا مصنوعی به کار برده می شوند.

سفارش پرده بصورت VIP سفارش پرده بصورت VIP

در واقع وجود ابریشم کمک کرده تا پارچه لطیف و سبکی داشته باشیم. البته درصد ابریشم به کار رفته در انواع پارچه های حریر متفاوت است که با تغییر نسبت ابریشم، جنس و نام پارچه تغییر می کند.

یکی از انواع پارچه های حریر پرطرفدار در بازار، پارچه کرپ حریر است، دلیل نام گذاری این پارچه بدین خاطر بوده که سطح آن مانند کرپ، همینطور سبک و شفافیت آن نیز به پارچه حریر شباهت دارد.

پرده پذیرایی مینیمال مخمل پتینه و حریر کرپ

2. مخمل طرح پتینه:

اگر قصد دوخت پرده‌هایی جذاب و خیره‌کننده را دارید بهتر است بدانید که پارچه پتینه برای دوخت پرده گزینه‌ای بسار مناسب است؛ زیرا دارای بافتی مستحکم و طرح‌هایی مجذوب‌کننده است و به‌دلیل تنوع طرح و رنگی که دارد با خیالی راحت می‌توانید آن را با دکوراسیون هماهنگ کنید.- نکاتی درباره استفاده از مخمل در محیط‌های پذیرایی.

3. تلفیق مخمل پتینه و حریر کرپ :

پرده مخمل و حریر یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع پرده به شمار می رود و دکوراسیون داخلی را بسیار خاص و مجلل می کند. پارچه حریر نازک بوده و نور به راحتی می تواند از آن وارد فضای داخل شود. از طرف دیگر پارچه مخمل بافت ضخیمی دارد و نور نمی تواند از آن عبور کند.

به همین دلیل با ترکیب این دو پارچه در کنار یکدیگر به راحتی می توان میزان نور ورودی به فضای داخل را کنترل کرد، در واقع ترکیب مخمل و حریر برای دوخت پرده یک ترکیب کاملاً هوشمندانه بوده و با استفاده از این مدل پرده هم دکوراسیون داخلی شیک و جذاب می شود و هم آنکه میزان نور ورودی به فضای داخلی به راحتی قابل کنترل خواهد بود.

پرده پذیرایی مینیمال مخمل پتینه و حریر کرپ

4. ریل پرده:

ریل مینیمال ترک درجه ۱ با رنگ خاص نیز از زیبایی و کارآیی این پرده‌ها به شکلی کامل حمایت می‌کند، این ریل‌ها، به عنوان پشتیبان قوی و ساده، پرده‌ها را به زاویه دلخواه شما حرکت می‌دهند، همچنین با رنگ مشکی خود، با سایر اجزای دکوراسیون، هماهنگی دارند و زیبایی فض

5. طراحی و نصب:

طراحی و نصب این پرده پذیرایی مینیمال زیبا توسط پرده هیراد انجام شده است که بعد از دوخت توسط نصاب حرفه ای در کمترین زمان برای مشتری عزیزمون نصب میشود .

این تلفیق زیبا به دکوراسیون داخلی شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشد و محیطی شیک و دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد.


مشاهده مدل های دیگر پرده پذیرایی در فروشگاه پرده هیراد >>


پرده هیراد فردیس طراحی اختصاصی دکور پرده و تضمین کیفیت محصولات ✨

پرده هیراد فردیس

 📞 تلفن تماس : 02636515744

 📲09129748107

🏬 آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد

پرده هیراد

پرده هیراد طراحی و دوخت و نصب انواع پرده پذیرایی - پرده اتاق خواب - پرده آشپزخانه - پرده اداری و ... | آدرس : فردیس بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 39 و 41 گالری پرده هیراد
دکمه بازگشت به بالا